Creatie Grafica
O creatie grafica reusita, o creatie grafica originala/unica, contureaza identitatea companiei, conferind consistenta mesajului ce urmeaza sa fie tiparit. Modalitatea vizuala prin care compania dvs. se prezinta, determina perceptia clientilor despre valorile, produsele si serviciile oferite. Plecand de la o tema creativa prestabilita, adaptata domeniului de activitate si valorilor corporate, trecand apoi printr-o serie de metode si tehnici de conversie a informatiei prin intermediul tehnologiei digitale, se ajunge la 2-3 propuneri grafice creative. Conceptele de creatie grafica propuse vor oferi pe langa atractivitate vizuala si reale solutii de comunicare si marketing, prin parcurgerea tuturor etapelor impuse de catre un marketing de succes. Ca si garantie a realizarii de concepte de creatie grafica de succes, stau existenta unei echipe de graficieni profesionisti, statiile de grafica computerizata avansate, precum si succesul de care s-au bucurat companiile ce au decis sa ne incredinteze proiectele creatie grafica anterioare(link premii recomandari) . Existenta unui departament de creatie grafica consolidat sustine si intareste decizia unei eventuale colaborari pentru poiectele ulterioare de creatie grafica. CREATIE GRAFICA- PROCEDURI Proiectele grafice creative demareaza cu un brief, rezultat in urma discutiilor purtate de agentul de vanzari Global Graphic si reprezentantul dvs., care sa contina informatii cat mai complete despre serviciile de grafica dorite, produsul ce urmeaza a fi tiparit si despre companie. Este de preferat ca acesta sa fie insotit de manualul de identitate corporate . Creatia grafica presupune grafica 2D sau 3D, desen grafic de mana sau sedinte foto, Pentru fiecare proiect de creatie grafica se va specifica "Dead Line-ul". Ca regula, pentru fiecare proiect de creatie grafica se executa 2-3 propuneri creative. La cerere, contra unui onorariu pentru servicii grafice suplimentare pot fi lucrate 5 concepte grafice diferite. Pretul pentru serviciile de creatie grafica se stabilesc in functie de complexitatea proiectului grafic, in functie de calitatea materialelor si informatiilor puse la dispozitie de client si de "Dead Line". Pretul pentru serviciile de grafica se stabileste anticipat, cu argumentul ca se depune un volum de munca important si se consuma resurse pentru a se ajunge la 2-3 propuneri creative distincte. Urmeaza operarea de modificari asupra variantei creative preferate, pentru ca intr-un final sa se obtina un rezultat (design creativ) corect pentru pretul total si termenul de executare. Creatia grafica finala poate fi utilizata in mai multe proiecte creative ulterioare. Fisierele grafice vor fi predate clientului pe CD in format editabil, dupa achitarea integrala a contravalorii serviciilor de creatie grafica, machetare si DTP. Odata cu predarea fisierelor va fi transferat si dreptul de proprietate intelectuala asupra respectivelor proiecte de creatie grafica. Servicii de creatie grafica pentru un marketing de succes !